GroenLinks deelt haar verkiezingsprogramma op meerdere manieren: geschreven, voorgelezen én getekend. 'Zodat elke inwoner uit de Bommelerwaard de plannen van GroenLinks tot zich kan nemen.'

In de Bommelerwaard wonen veel mensen die geïnteresseerd zijn in politiek. Maar niet iedereen wil (of kan goed) verkiezingsprogramma’s lezen. GroenLinks Bommelerwaard vindt dat iedereen goede informatie moet krijgen over politiek. Om die reden overhandigde de partij aan verschillende maatschappelijke organisaties het getekende verkiezingsprogramma.

Zodat iedereen mee kan doen

Emmy de Vrieze overhandigde het eerste exemplaar aan Elze Frie, directeur-oprichter van Elliz in Company in Zaltbommel.  Elliz in Company is een sociale en duurzame textielwerkplaats waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans krijgen om mee te doen.

Prettig

Elze Frie (directeur Elliz in Company) reageerde enthousiast:

“Veel van onze deelnemers vinden het fijner om een getekend verkiezingsprogramma te bekijken dan een lange tekst te lezen. Ook voor mensen die minder goed Nederlands spreken, is dit heel prettig.”